اردو زبان کا دیس برصغیر پاک و ہند ہے اور اس سرزمین سے تعلق رکھنے والوں کا مشترکہ جنون کرکٹ ہے۔ ٹویٹر میں ہندوستان سے ہر وقت کوئی نہ کوئی کرکٹ موضوع ٹرینڈنگ میں رہتا ہے جس سے کرکٹ کے متعلق یہاں کے باسیوں کے جذبات کا بخوبی اندازہ لگایا جاسکتا ہے۔ دنیا کے اس خطہ میں سب سے بڑی کرکٹ لیگ کھیلی جاتی ہے، ٹی ٹوئنٹی میچز تو درکنار یہاں ٹیسٹ میچز میں بھی اسٹیڈیم تماشائیوں سے مکمل طور پر بھرے ہوتے ہیں۔ دوسری جانب پاکستان میں حالات چاہے کیسے بھی ہوں، کرکٹ کے عاشقوں میں کسی زبان، قبیلے، ذات پات اور عمر کا فرق نہیں، پوری قوم کرکٹ کی دیوانی ہے۔ پاکستان میں میچ جیتنے پر پوری قوم اپنے باہمی اختلافات بھلا کر جشن مناتی ہے۔ پھر اردو بلاگستان کا دامن کیوں اس سب سے زیادہ اہم موضوع سے خالی رہے؟ اسی کمی کو پورا کرنے کے لیے کرک نامہ میدان میں حاضر ہے۔

دنیائے کھیل میں کرکٹ کی بڑھتی ہوئی مقبولیت اور اندرون و بیرون ملک شائقین کی کثیر تعداد کو دیکھتے ہوئے ایسے موضوعاتی بلاگ کا آغاز وقت کی بھی ضرورت ہے جو اردو سمجھنے والوں کو اپنی قومی زبان میں کرکٹ کے بارے میں وہ سب کچھ پیش کرے جو وہ جاننا چاہتے ہیں اور انگریزی سے نابلد ہونے کی وجہ سے نہیں جان پاتے۔ ہم کوشش کرین گے کہ تمام ممالک کے ہر خاص و عام کرکٹ مقابلوں کے بارے میں قارئین کو درست معلومات، حقائق اور تجزیہ فراہم کریں۔ اور جوں جوں کرکٹ کے متعلق عوام کا روایتی جوش و خروش بڑھتا جائے ویسے ویسے ہم اپنے ساتھی بلاگران، تجزیہ نگاروں اور قارئین کی مدد سے بلاگ کی آتش کو بھڑکاتے جائیں اور اسے شائقینِ کرکٹ کی اجتماع گاہ بنا دیں۔

اس مقصد میں ہم کتنے کامیاب ہوتے ہیں، یہ تو آنے والا وقت ہی بتائے گا۔ لیکن ہماری پوری کوشش ہوگی کہ یہ بلاگ شائقین کرکٹ کے لیے ہر طرح کی حشر سامانیوں کا حامل ہو۔ ہمیں خوشی ہوگی اگر کرکٹ کے شائقین خصوصاً اردو میں لکھنے لکھانے کا پس منظر رکھنے والے افراد بھی اس بلاگ کے لیے لکھیں۔ دلچسپی رکھنے والے اشخاص بلاگ پر موجود  رابطے کا صفحہ استعمال کر سکتے ہیں۔



تبصرے

  1. جعفر
    جواب دیں

    مبارکاں ہوں جی بہت بہت
    وہ جو لوگ باتاں کرتے تھے کہ موضوعاتی بلاگنگ نہیں ہے اردو میں تو
    وہ کمیاں آہستہ آہستہ پوری ہورہی ہیں
    نیک تمناوں کے ساتھ

  2. محسن حجازی
    جواب دیں

    بہت زبردست۔
    اگرچہ مجھے کرکٹ سے کوئی خاص دلچسپی نہیں کم سے کم گذشتہ دس برسوں میں تو نہیں رہی تاہم خوشی اس بات کی ہے کہ موضوعاتی بلاگنگ اردو میں فروغ پا رہی ہے۔ اس سے قبل فلمستان بھی ایک شاندار کاوش ہے۔ مبارکباد قبول فرمائیے۔

  3. خاور بلال
    جواب دیں

    آج ہی اس بلاگ پر نظر پڑی۔ اچھی شروعات ہیں۔ اردو میں موضوعاتی بلاگنگ کا آغاز خوش آئیند ہے۔ امید ہے یہ سلسلہ جاری رہے گا۔

  4. عامر رفیق
    جواب دیں

    عمدہ پریزینٹیشن، ماہرانہ انداز کے تجزیے اور آسان ڈومین.
    مجھے امید ہے اگر تھوڑا سا کام اسکی تشہیر پر مناسب انداز سے کردیا جائے تو یہ پاکستان کا مقبول بلاگ بن سکتا ہے.

    • کرک نامہ
      جواب دیں

      عامر صاحب! خوش آمدید۔ ہم نے عزم کے ساتھ اس بلاگ کا آغاز کیا ہے اور انشاء اللہ اسے آگے بڑھاتے رہیں گے۔ اس سلسلے میں ہمیں صرف حوصلہ افزائی کی ضرورت ہوگی جس کی ہمیں توقع ہے کہ کبھی کم نہیں ہوگی۔ بلاگ پر خوش آمدید

  5. زیف سید
    جواب دیں

    اس قدر معیاری موضوعاتی بلاگ کو دیکھ کر بہت خوشی ہوئی۔ اچھی کوشش ہے، جاری رکھیئے۔

    زیف

  6. عثمان
    جواب دیں

    بلاگ کی مبارک باد.
    ورلڈ کپ شروع ہونے سے قبل ہی اسے سیارہ پر رجسٹر کروا لیں. تاکہ تمام اپڈیٹس دستیاب رہیں.
    مدیران میں کون کون شامل ہے؟

    • کرک نامہ
      جواب دیں

      خیر مبارک اور خوش آمدید
      ہماری کوشش ہے کہ اسے سیارہ پر رجسٹر کروا لیں۔ اگر سیارہ کی انتظامیہ ورلڈ کپ سے قبل جاگ گئی تو یہ رجسٹر ہو جائے گا ورنہ ایسے ہی چلا لیں گے

  7. محمد نعمان
    جواب دیں

    بہت خوب بھائی جان کیا بات ہے آپکی......
    بہت ہی اعلی اور بہترین کاوش ہے.......
    نیک تمنائیں آپکے ساتھ ساتھ ہیں.....

    • ابوشامل
      جواب دیں

      بلاگ پر خوش آمدید نعمان۔ امید ہے کہ کرک نامہ آپ کی توقعات پر پورا اترے گا۔

  8. باذوق
    جواب دیں

    ابوشامل بھائی
    فائر فاکس اور انٹرنیٹ اکسپلورر کو چھوڑ کر باقی تین براؤزرز یعنی کروم ، اوپیرا اور سفاری میں کرک نامہ بلاگ کا ایک بڑا مسئلہ horizontal-scroll-bar والا پیدا ہو رہا ہے۔
    آپ مینو بار کے نیچے والے div ٹیگ کو چیک کیجئے گا۔ یا پھر یہ ٹرک آزما لیں :
    {div style="clear:both"}{/div}
    اوپر{ اور } کے بجائے استعمال کریں۔ ویسے آپ کو تو علم ہوگا ہی.

    • ابوشامل
      جواب دیں

      بہت شکریہ محترم۔ یہاں خوش آمدید
      یہ مسئلہ کل میری نظر سے گزرا تھا اور میں نے اسی وقت تکنیکی مشیر صاحب کے گوش گزار کرا دیا تھا۔ آپ کی توجہ پر دوبارہ ان کو یاد دلا کر ابھی کروا دیتا ہوں۔

        • ابوشامل
          جواب دیں

          جی ہاں یہ سب کیٹگری کی وجہ سے پیدا ہو رہا ہے اور غالبا آپ کے بلاگ پر بھی ہے۔ ورٹیکل بار شاید اردو سائٹس میں بائیں جانب ہی شو ہوتا ہے۔ یہ براؤزر کی کمزوری ہے۔ بلاگ کی نہیں۔ آپ کیا کہتے ہیں اس بارے میں؟

          • محمد زہیر چوہان

            سب کیٹیگری والا مسئلہ تو تھیم کی کمزوری ہے جسے شاید ہی دور کیا جاسکے لیکن میری نظر سے ایک دو بلاگ ایسے گزرے ہیں جن میں ورٹیکل بار دائیں ہی شو ہوتا ہے۔ میں اس مشکل کا حل ڈھونڈ رہا ہوں امید ہے جلد کوئی راہ نکل آئے گی۔ 😀

    • محمداسد
      جواب دیں

      بلاگ پر خوش آمدید. مسئلہ کی نشاندہی اور حل تجویز کرنے کا بہت شکریہ. مصروفیات کے باعث کچھ تاخیر ہوگئی تاہم مسئلہ حل کردیا گیا.

  9. خرم ابن شبیر
    جواب دیں

    ماشاءاللہ جی میری تو آج ہی نظر پڑی ہے بہت اچھا بلاگ بنایا گیا ہے مکمل کرکٹ پر اس میں اگر ولڈ کپ کے میچز کا سکور اپ ڈیٹ ہوتا رہے تو کیسا رہے گا

    • ابوشامل
      جواب دیں

      خوش آمدید خرم، "ہزاروں خواہشیں ایسی۔۔۔۔ "
      اصل میں خواہش تو ہماری بھی بہت کچھ کرنے کی ہے لیکن اس کے لیے ہمیں تکنیکی صلاحیتیں، افرادی قوت اور وقت درکار ہے، جس کی کمی ہے۔ جیسے ہی اس میں اضافہ ہوتا ہے انشاء اللہ آپ کو کرک نامہ پر سب کچھ فراہم کریں گے۔ تجویز دینے کا بہت شکریہ۔

  10. خرم ابن شبیر
    جواب دیں

    ماشاءاللہ آپ جیسے قابل بلاگر حضرات کرک نامہ کے ساتھ ہیں تو مجھے یقین ہیں انشاءاللہ جلد کرک نامہ انٹر نیٹ کی دنیا میں اپنی پہچھان پیدا کر لے گا اصل میں جیسا آپ نے کہا
    ہزاروں خواہشیں ایسی کہ ہر خواہش پے دم نکلے
    تو ہمارا بھی یہی حال ہے کہ ہم تھوڑے پر خوش نہیں ہوتے 😆 اس لیے زیادہ سے زیادہ چاہتے ہیں ماشاءاللہ کرک نامہ بہت اچھا جا رہا ہے اور میری دعا ہے کہ کرک نامہ اچھا چلتا رہے آمین

        • ابوشامل
          جواب دیں

          خرم میاں، چھری تلے دم تو لینے دیں 🙂
          اصل میں عالمی کپ کی تحاریر کی وجہ سے مصروفیات کچھ زیادہ ہیں۔ پھر آپ کی پوسٹ کو ایڈیٹنگ کے مراحل سے بھی گزارنا ہوگا، اس کے لیے تھوڑی فرصت درکار ہوگی۔ فیصلہ ہوتے ہی آپ کو بتا دیا جائے گا۔ امید ہے برا نہیں منائیں گے۔

          • ابوشامل

            یہ جواب پہلے سے طے شدہ نہیں تھا، غور کے بعد دیا گیا ہے۔ مجھے اندازہ ہو رہا ہے کہ آپ کویہ جواب پسند نہیں آیا۔ اگر ایسی بات ہے تو میں معذرت خواہ ہوں۔

  11. خرم ابن شبیر
    جواب دیں

    ابو شامل بھائی بات جواب کے پسند آنے یا نا آنے کی نہیں ہے بات یہ ہے کہ میں نے پہلے پوچھا کہ منتخب لکھائی ہی لکھ سکتے ہیں یا کوئی دوسرا بھی تو اسد بھائی نے کہا آپ اس ای میل پر اپنی تحریر ارسال کر سکتے ہیں میں نے تحریر لکھ کر ارسال کر دی مجھے کوئی جواب نہیں ملا کہ تحریر آپ کو ملی ہے یا نہیں اس لیے میں نے عام فورم پر پوچھ لیے تو آپ نے کہا ابھی تک اس کی اشاعت کا فیصلہ نہیں ہوا اس کے بعد میں نے دوبارہ پوچھا تو آپ نے کہا کہ مصروفیت کچھ زیادہ ہے اور میں نے بھی اتنا ہی کہا ہے کہ اگر یہ بات پہلے بتا دی جاتی تو میں بار بار اسرار نا کرتا میں اتنی باتوں کا بُرا نہیں مانتا
    خیر ایک تجویز دوں گا اگر کوئی اور آپ کو تحریر میل کرے تو کم از کم اس کو میل کے جواب میں بتا دیجے گا کہ آپ مصروف ہیں

    • محمداسد
      جواب دیں

      خرم بھائی! ہم انتظار کی تکلیف پر معذرت خواہ ہیں. دراصل ہماری کوشش ہے کہ ورلڈ کپ مقابلوں اور اس متعلقہ خبروں پر ترجیحی بنیادوں پر کام کیا جائے. آپ کی ای میل پڑھی جانے کے باوجود جواب نہ دینے کی وجہ صرف وقت کی کمی رہی. آپ کی تجویز نوٹ کر لی گئی ہے، آئندہ اس بات کا خیال رکھا جائے گا.

  12. adil
    جواب دیں

    اعجاز بٹ کرکٹ بورڈ کےموجودہ چیئرمین آج کل شاہد آفریدی کے ساتھ تنازعات کی زد میں ہیں۔ ویسے تو ان کی پی سی بی کی صدارت کا دور تنازعات کی زد میں رہا ہے۔ ان کا حالیہ بیان جس میں انھوں نے پاکستان کے سابق کپتان آفریدی کے بارے میں سیاسی مداخلت کا الزام لگایا ہے ان کی چیئرمین شپ خود کئی سیاستدان سے تعلقات کے وجہ سے قائم ھے۔

    • ابوشامل
      جواب دیں

      عادل، کرک نامہ پر خوش آمدید۔ آپ نے بہت اہم نکتہ اٹھایا ہے۔ شاہد آفریدی پر معاملے کو سیاسی رنگ دینے کا الزام لگانے والے اپنے گریبان میں جھانک کر نہیں دیکھ رہے۔ میں صرف اور صرف اس بنیاد پر شاہد آفریدی کی حمایت کروں گا کہ ان کی جدوجہد کے نتیجے میں پاکستان کرکٹ کو اعجاز بٹ جیسے نالائق آدمی سے نجات مل سکتی ہے۔

  13. adil
    جواب دیں

    جیو سوپر کی کامیابی پر عوام مبارکباد کے مستحق
    جیو سوپر کی کامیابی پر عوام پر پھر سے خوشی کے بادل چھا گئے ہیں۔ پاکستان کے عوام جو کافی دیر سے خوشی کے انتظار میں تھے ۔
    سپریم کورٹ آف پاکستان کے شکر گزار ہیں کہ انھوں نے 55دن لگاتار بند چینل پر مایوسی کے چھٹے بادل غائب کر دیئے ہیں۔

  14. ظہیرالدین
    جواب دیں

    ویب سائیٹ تو بہترین ہے لیکن یہ ایک بلاگ سے زیادہ نیوز ویب سائٹ لگ رہی ہے زیادہ ترفوکس کرکٹ نیوز پر ہے۔ ایک کیٹگری بلاگ کیلئے بھی ہونی چاہئے جس میں لکھاری مختلف موضوعات پر اپنے رائے کا اظہار کرسکے۔ چاہے موضوع پرانا ہو یا نیا۔

    • ابوشامل
      جواب دیں

      تنقیدی تبصرے کا بہت شکریہ ظہیر۔ اصل مسئلہ یہ ہے کہ ابھی شروعات ہے اور سائٹ اردو میں ہے۔ اردو میں بہت زیادہ مواد کی ضرورت ہے کیونکہ اس کمی کو پورا کرنے والی کوئی ویب سائٹ یا بلاگ موجود ہی نہیں ہے اس لیے بادل نخواستہ ہمیں خبروں سے رجوع کرنا پڑتا ہے اور پڑے گا تاکہ ایک جانب جہاں اردو میں اس کمی کو بھی پورا کیا جا سکے وہیں زیادہ سے زیادہ مواد بھی اکٹھا کیا جا سکے۔
      بہرحال، ہم نے تمام خبروں میں بلاگ کی صورت میں تبصرے بھی شامل کیے ہیں اور ہماری تقریباً تمام خبریں بلاگ کی طرز پر بنی ہوتی ہیں جن میں ذاتی تبصرہ شامل ہوتا ہے۔ اس لیے آپ اسے مکمل طور پر نیوز ویب سائٹ بھی نہیں کہہ سکتے۔
      کرک نامہ کی بہتری کے لیے آپ کی مزید تجاویز کا انتظار رہے گا۔
      والسلام

  15. محمد زھیر چوھان
    جواب دیں

    اسد بھیا، ایک تجویز ہے کہ پہلے صفحہ پر ہر پوسٹ کے میٹا ٹیگ میں تبصرہ کا شمار بھی لکھا ہونا چاہیے . مثلاً ایک تبصرہ کیا گیا ، یا دو تبصرے کئے گئے وغیرہ۔ جیساکہ میرےبلاگ پرہے۔ اوردوسرا یہ کہ جناب رابطے کے صفحے کو بھی چالو کریں. 🙄

    • محمداسد
      جواب دیں

      تجویز کا شکریہ محمد زھیر. ابھی ہم اپنے نئے سرور پر ویب سائٹ کی مکمل بحالی کو یقینی بنانے کے لیے کوشاں ہیں. فی الحال رابطہ کے صفحہ پر فارم ڈالنے کی تجویز پر عمل کردیا گیا ہے.

  16. جبران رفیق
    جواب دیں

    سب سے پہلے بہت بہت مبارک۔ بہت اعلیٰ اور منفرد کوشش ہے۔ امید ہے کہ یہ عوام الناس کے لئے مفید ثابت ہوگی۔ ہمارے ملک میں قومی اور علاقائی زبانوں کی اس طرح سے پزیرائی کی اشد ضرورت ہے۔

  17. محمد ذیشان
    جواب دیں

    ابو شامل صاحب !
    زبردست بلاگ ہے اردو نستعلیق میں اس سے اچھا بلاگ میں نے آج تک نہیں دیکھا۔۔۔۔
    اس بلاگ کی ترقی کے لئے دن رات دعا گو ہوں۔۔۔۔۔اللہ تعالیٰ اردو اور اردو بلاگنگ کو دن دگنی رات چوگنی ترقی نصیب فرمائے۔۔۔ آمین ۔

    • ابوشامل
      جواب دیں

      ذیشان صاحب، بہت شکریہ۔ ہماری کوشش ہوگی کہ ہم آپ اور تمام قارئین کی توقع پر پورا اتریں اور کرک نامہ کو بلندیوں کی جانب لے جائیں۔

  18. سید قیصر میر
    جواب دیں

    رکٹ کے موضوع پر اتنی معیاری ویب ساءٹ پر مبارک باد قبول کیجءے - آپ نے تو ہمارا دل ہی جیت لیا -

  19. ڈاکٹر جواد احمد خان
    جواب دیں

    مجھے معلوم ہے کہ میرے تبصروں کی وجہ سے آپ مجھے سنجیدگی سے نہیں لیتے لیکن پھر بھی میں کہوں گا کہ آپ لوگوں کی محنت قابل تعریف ہے. کرکٹ کی اتنی سمجھ شاید ہی سوشل میڈیا پر کہیں دیکھنے کو ملے . لیکن ان سب باتوں کے باوجود اس سائٹ پر کئی چیزوں کی کمی ہے.
    1: سب سے بڑی کمی ویڈیو سیکشن کی ہے. جسے آپ مختلف ذرائع سے پوری کرسکتے ہیں جیسا کہ :
    # - یادگار اننگز اور یادگار میچز کی ویڈیوز کی ایک الگ کیٹیگری بنائی جاسکتی ہے
    # - لائیو میچ کو آن لائن دکھا کر. جسکے لیے کسی بھی قسم کی محنت یا ذرائع کی ضرورت نہیں ہے
    # - سابق اور موجودہ کھالاڑیوں سے انٹرویوز اور یہ سلسلہ کراچی میں رہنے والے کرکٹرز سے شروع کیا جاسکتا ہے. یہ انٹرویوز عام سے ہینڈی کیم سے بخوبی ریکارڈ ہوسکتے ہیں.
    سارا مسئلہ ریلیشنگ کا آجاتا ہے.لیکن اگر آپ اس میں کامیاب ہوگئے تو یہ معمولی بات نہیں ہوگی بلکہ یہ آپکا ایکسلوزو بن جائے گی.
    2: دوسری چیز جو محسوس ہوتی ہے وہ معروف اسپورٹس جرنلسٹس اور سابق کرکٹرز کی تحاریرکا اس سائیٹ پر نا ہونا ہے. اگر آپ کسی طرح کچھ لوگوں کو اللہ اور کرکٹ کا واسطہ دیکر اس کام کے لیے تیار کرلیں تو یہ سائیٹ سوشل میڈیا سے بلند ہوکر کرکٹ کی پروفیشنل سائیٹ بن سکتی ہے. بہت سارے سابق کرکٹرز خود نہیں لکھتے لیکن یہ ہوسکتا ہے کہ آپ کرکٹرز کے خیالات اور ضروری نکات کو تحریر کی صورت میں ڈھال کر انکی اجازت سے انکے نام کا استعمال کرتے ہوئے شایع کردیں.
    3 : اس قسم کی موضوعاتی بلاگنگ اگر جلد لوگوں کو اپنی طرف نا کھینچ سکے تو رفتہ رفتہ دم توڑدیتی ہے. اسے ایک قدم اور اوپر لے جائیے. ورنہ ساتھ دینے والے مخلص لوگ دور ہوتے چلے جائیں گے.
    4 : کرکٹ سے متعلق ایکسکلوزو اسٹوریز پر کام کا نا ہونا بھی ایک امر تشنہ ہے. امت نے ٹی ٹوینٹی میچز پر سٹے کے حوالے سے اسٹوری شایع کی تھی اگر یہی اسٹوری کرک نامہ پر شایع ہوتی تو ایک بہت بڑا کامیابی سمجھی جاتی.

    مجھے معلوم ہے کہ کہنے اور کرنے میں زمین آسمان کا فرق ہوتا ہے. بہت سارے مسائل ہیں . وسائل کی کمی ہے . غم روزگار یقینآ ساری توانائیاں نچوڑ لیتا ہوگا. لیکن اگر آپ کسی طرح ان چیزوں پر قابو پا گئے تو بہت سارے راستے آپکے لیے کھل جائیں گے.

  20. علی حسن بلوچ
    جواب دیں

    السلام علیکم
    آپ کا موجودہ تھیم دیکھ کر تو میں حیران رہ گیا۔
    بہت زبردست

  21. احسان الٰہی مغل ( الٰہی مغل )
    جواب دیں

    بہت عمدہ بلاگ ھے ۔۔۔۔ پسند آیا ۔۔۔ کرکٹ سے کوئی خاص دلچسپی تو نہیں رھی لیکن اس بلاگ کو دیکھنے کے بعد اب دلچسپی بڑھ گئی ھے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    اللہ کرے زورِ بلاگ اور زیادہ ۔۔۔ 🙂

  22. محمد رابیل ،ابوظہبی
    جواب دیں

    پہلی بار وزٹ کیا بلاگ کو اچھا لگا،موضوعاتی معاملات پہ اردو بلاگز میں یعقینا ایک اچھا آغاز ہے،اگر پاکستان میں جیو سوپر اپنی جگہ بنا سکتا ہے تو اردو میں تو یہ شاید دنیا کا پہلا بلاگ ہوگا،تشہیری مہم کی ضرورت ہو گی اور اس کے بعد مجھے امید ہے کرکٹ کا ہر شیدای اپنے سامنے یہی پیج کھول کے بیٹھا ہو گا ہر وقت ،اگر آپ اسکو زرا زیادہ موبایل فرینڈلی بنا لیں تو بہتر ہو گا اور وزٹرز ٹریفک میں بھی اضافہ ہوگا،فیس بک پیج اور ٹویٹر پیجز پہ باقاعدگی سے اگر ایکٹیوٹی شیر کی جاے تو یعقینا افاقہ ہوگا،باقی آُ کے لیے دعا ہے کہ اللہ اس بلاگ کو کامیاب فرمایں آمین۔

  23. امجد حسین علوی
    جواب دیں

    آج کرکٹ کے حوالے سے کچھ معلومات کی تلاش میں اس ویب سائٹ تک پہنچا تو حیران ره گیا۔ ماشا الله بہت عمده اور خوبصورت کاوش ہے۔ خصوصاً بلاگ کی تھیم شاندار ہے! کرکٹ پر اردو میں ایک اچھی ویب سائٹ کی ضرورت ہمیشہ سے محسوس ہورہی تھی۔ کئی دفعہ میں نے خود اس کو شروع کرنے کا اراده کیا۔ لیکن اب اس ویب سائٹ کی موجودگی میں مزید کسی ویب سائٹ کی ضرورت نہیں رہی۔
    آپ سے اردو محفل کے حوالے سے بھی رابطہ رہا ہے اور آپ کا بلاگ بھی کبھی کبھی دیکھتا رہا ہوں۔ لیکن آپ کی شخصیت کی اس پہلو سے آگاہی نہیں تھی۔ اس خوبصورت ویب سائٹ کوجاری رکھیئے گا!

    • ابوشامل
      جواب دیں

      بہت شکریہ امجد صاحب، مجھے خوشی ہوئی کہ کرک نامہ آپ کی توقع پر پورا اترا ہے۔ ہمیں بہت خوشی ہوگی اگر آپ اپنی کرکٹ معلومات سے ہمیں بھی فیضیاب کریں۔ ہم نئے اور پرانے لکھاریوں کی بہت حوصلہ افزائی کرتے ہیں۔

  24. محمد اسلم خاں وقار
    جواب دیں

    پاکستان اردو،کرکٹ ۔یہ سب لازم وملزوم ہیں۔ اب وب کو بھی آپ زندگی سے نہیں نکال سکتے۔ آپ کے بلاگ نے کرکٹ میگزین جو اردہ میں چھپتے تھے ان کی ےاد تازہ کردی ہے۔اخباروطن،
    اردو جانے والوں اور کرکٹ سے محبت رکھنے والوںکی ایک بڑی تعداد کی آپ نے خواہش پوری کر دی۔خدا آپ کو جزا دے۔

  25. نورمحمد
    جواب دیں

    محترم ۔ ۔ درج ذیل دو سوالات ہیں
    1- اول یہ کہ کرک نامہ کی پرانی تحاریر کہاں / کیسے مل سکتی ہیں ۔ ۔ بہت تلاش و بسیار کے باوجود کہیں بھی پرانی تحریروں کا لنک نہ مل سکا۔ ۔ نہ کہیں آرکائیو کا آپشن دکھائی دیا ؟ ؟ ؟؟
    2- دوم یہ کہ ۔ ۔ ۔ آج کل آئی پی ایل کی نیلامی چل رہی تھی ۔ ۔ اور شاید اب ختم ہو چکی ہے ۔۔ میرا سوال یہ ہے کہ کیا اب کوئی ٹیم اور بھی کوئی نیا پلیئر اپنی ٹیم میں خرید سکتا ہے خصوصا" اگر کوئی ایسا کھلاڑی جو کہ کسی ٹیم نے ابھی تک نہیں خریدا ہے اور وہ ولڈ کپ کے میچ میں دھمال مچا دے تو کیا اس طرح کے پلیئر کو یہ آئی پی ایل والے بعد میں بھی شامل کر سکتے ہیں کیا ؟ ؟ ؟
    جواب کے امید کے ساتھ ۔ ۔

    شکریہ

    نوٹ : میں نے رابطہ میں ان سوالات کو سینڈ کرنے کی کوشش کی مگر وہاں ناکام ہوا ۔ درج ذیل میسیج آیا ۔ ۔
    Failed to send your message. Please try later or contact the administrator by another method.

    موزیلا اور گوگل کروم دونوں میں ۔ ۔ ۔ ۔ ۔