ویسٹ انڈيز کے خلاف سیریز، قومی ٹیم کا اعلان

0 273

پاکستان کرکٹ بورڈ کی سلیکشن کمیٹی نے ویسٹ انڈیز کے خلاف تین ٹی ٹوئنٹی میچز کی سیریز کے لیے قومی دستے کا اعلان کر دیا ہے جس کے مطابق سرفراز احمد کو کپتان برقرار رکھا گیا ہے جبکہ تجربہ کار محمد حفیظ کو توقع کے عین مطابق آرام دیا گیا ہے۔ تاہم پاکستان سپر لیگ تھری میں بہترین کارکردگی دکھانے والے تین کھلاڑیوں کی شمولیت کے بعد حارث سہیل، عمر امین اور عامر یامین کی چھٹی ہو گئی ہے جبکہ رمّان رئیس فٹنس مسائل کے باعث قومی دستے میں شامل نہیں کیے گئے۔

پی ایس ایل میں کارکردگی کی بنیاد پر جن کھلاڑیوں کو شامل کیا گیا ہے ان میں چیمپیئن اسلام آباد یونائیٹڈ کے دو شاندار مڈل آرڈر بلےباز محمد آصف اور حسین طلعت بھی شامل ہیں، جو اس سیریز سے اپنے بین الاقوامی کیریئر کا آغاز کر سکتے ہں۔ کراچی کنگز کے عثمان شنواری کی بھی واپسی ہوئی ہے۔حیرت کی بات یہ ہے کہ پی ایس ایل میں مقامی بلےبازوں میں سب سے زیادہ رنز بنانے کامران اکمل کا نام کہیں نظر نہیں آ رہا، حالانکہ وہ مکمل فارم میں ہیں اور جارحانہ بلےبازی سے مہمان دستے کے لیے خطرہ بن سکتے تھے۔ بہرحال یکم سے تین اپریل تک کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں ہونے والی اس سیریز کے لیے قومی ٹیم ان کھلاڑیوں پر مشتمل ہے:

سرفراز احمد(کپتان، وکٹ کیپر)، احمد شہزاد، فخر زمان، بابر اعظم، شعیب ملک، آصف علی، حسین طلعت، فہیم اشرف ،محمد نواز، شاداب خان، محمد عامر، حسن علی، راحت علی، عثمان شنواری اور شاہین شاہ آفریدی۔